سمپاشی گروپ میانگین بارندگی امسال آران و بیدگل کمتر از ۱۰ میلی متر بوده است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل معینی نژاد پیش از ظهر شنبه، در شورای حفاظت منابع آب شهرستان با اشاره به کاهش قابل توجه بارندگی های منطقه در سال جاری در مقایسه با سال گذشته و میانگین بلند مدت، اظهار داشت: بحران منابع آب بسیار تهدید کننده و نگران کننده است و علائم فوق بحران در پیش است.

وی ابراز داشت: ادارات ذی ربط در چارچوب قانون و مقررات و با جدیت و حساسیت بیشتر، موضوعات مرتبط با تأمین آب را در تمامی بخش های شهرستان دنبال کنند.

فرماندار آران و بیدگل تاکید کرد: به موضوع آب به عنوان یکی از عوامل اصلی و تعیین کننده در رونق اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال نگاه شود.

وی با بیان اینکه امسال با کاهش بسیار زیاد بارندگی در شهرستان کویری آران و بیدگل میزان این بارندگی ها کمتر از ۱۰ میلی متر بوده است، بیان داشت: اهمیت و هزینه های فراوان تامین آب در بخش های مختلف به ویژه بخش کشاورزی مورد توجه بهره برداران منابع آبی قرار گیرد.

معینی نژاد اضافه کرد: می توان با توسعه زیر بخش های کشاورزی از جمله ایجاد واحد های دامداری و صنایع تبدیلی وابسته، در طول یک دوره زمانی برنامه ریزی شده و کشت محصولات کم آب در شهرستان، وضعیت منابع آبی را بهبود بخشید تا نسل های آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها