سمپاشی گروپ بهبود معیشت مردم مطالبه جدی نمایندگان کرمان است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، شهباز حسن پور پیش از ظهر شنبه در نشست مشترک مدیران عامل بانک کشاورزی کشور با مجمع نمایندگان استان کرمان و مدیران بخش کشاورزی شمال و جنوب استان بیان داشت: در راستای ایجاد ۵۰ هزار شغل در استان طی سال جاری برنامه ریزی کرده‌ایم ضمن اینکه تحقق ۴۰ درصد اشتغال استان در بخش کشاورزی بوده که در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی بیشترین سهم اشتغال در استان را به خود اختصاص داده است، افزود: مطالبه جدی نمایندگان بهبود معیشت مردم است ضمن اینکه معیشت مردم با شعار درست نمی‌شود.

حسن‌پور تصریح کرد: ما به مشکلات بخش تولید آگاهیم اما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهش تولید، باید این بخش جهش پیدا کن تا شاهد ایجاد تغییرات محسوس در معیشت مردم باشیم ضمن اینکه این تغییرات باید ملموس باشند.

وی گفت: از مدیر عامل بانک کشاورزی کشور درخواست دارم در راستای سرمایه در گردش به باغات استان به ازای هر هکتار ۳۰ میلیون تومان پرداخت شود همچنین برای صادرات محصولات کشاورزی استان هم ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص دهند ضمن اینکه پرداخت تسهیلات به صنایع کشاورزی به شرط عقد قرارداد با کشاورز باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها