سمپاشی گروپ آبیاری تحت فشار در هزار هکتار از اراضی دشتی اجرا می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری صبح پنجشنبه در نشست با کشاورزان شهرستان دشتی اظهار داشت: در سفر اخیر معاون وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان دشتی نامه ای باتفاق آقای دکتر سید کمال الدین شهریاری نماینده پرتلاش مردم شهرستانهای دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اختصاص اعتبار برای اجرای آبیاری تحت فشار تنظیم شد که به حمدالله با این درخواست موافقت شد.
وی افزود: در همین راستا بزودی عملیات اجرایی آبیاری تحت فشار در هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان اجرا می‌شود.
نادری بیان کرد: همچنین معاون وزیر جهاد کشاورزی به درخواست واگذاری ۲۰۰ هکتار از اراضی کاردنه برای کشت باغات لیمو موافقت کردند که اجرای این طرح نیز نقش بسزایی در اشتغال منطقه خواهد داشت.
وی بیان کرد: هدف از تشکیل این گونه نشست ها این است که کشاورزان از نزدیک مسائل و مشکلات خود را بیان کنند و ما نیز بر اساس درخواست ای شما کشاورزان زحمت کش برای سال آینده برنامه ریزی و اولویت بندی داشته باشیم.


نادری بیان کرد: همه مسئولین در جهت رفع مشکلات کشاورزان تلاش کنند و در این راستا نباید از هیچ تلاشی دریغ ورزند.
وی با تاکید بر اینکه دشتی یکی از قطب های کشاورزی استان است، گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل های فراوان بخش کشاورزی در این شهرستان ضرورت دارد توجه جدی به آن صورت گیرد.
نادری اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید توجه خوبی به بخش کشاورزی شهرستان شد که افزایش اعتبارات آبیاری تحت فشار، اجرای سازه های آبخیزداری و غیره از مهمترین اقدامات به شمار می رود و در سال آینده نیز تلاش داریم با حضور مدیران استانی بخشی از مشکلات موجود را مرتفع کنیم.
وی بیان کرد: برای حل مشکلات زنبورداران، مرغداریها، گلخانه ها و غیره هر کدام جلسات جداگانه با رویکرد حل مشکلات و با حضور دستگاههای ذیربط تشکیل می شود.
ناداری ضمن تقدیر از همکاری خوب بانک کشاورزی بر ضرورت تعامل و همکاری بیشتر با کشاورزان شهرستان تاکید کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها