سمپاشی گروپ اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان رشد دارد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، به ضریب مکانیزاسیون اشاره کرد و افزود: جایگاه استان زنجان به رتبه دوم کشوری در شاخص ضریب مکانیزاسیون  و افزایش ضریب مکانیزاسیون استان در سال ۱۳۹۶ به ۱۸۳ اسب بخار بر هکتار رسیده است.

وی اظهار کرد: استان زنجان در توسعه سامانه‌های نوین آبیاری موفق به کسب رتبه چهارم در کشور را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی در استان زنجان اشاره کرد و ادامه داد: این استان به‌عنوان دومین استان موفق کشور در اجرای طرح کاداستر و رفع تداخلات اراضی کشاورزی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  گفت: استان زنجان در تأمین نهاده‌های کشاورزی موفق به کسب رتبه دوم در تأمین بذر و کود در کشور در سال گذشته شده است.

جعفری تأکید کرد: در حال حاضر مهم‌ترین وظیفه این سازمان تأمین امنیت غذایی کشور است وتامین امنیت غذایی کشور در  کنار تأمین امنیت مردم موضوع بسیار مهمی است و سازمان جهاد کشاورزی تولیدات صادرات محور را به‌صورت ویژه در دستور کاری خود قرار داده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه اجرای  طرح آبیاری تحت‌فشار در استان زنجان  رشد دارد و با استقبال خوب کشاورزان همراه است، گفت: اولویت مهم این سازمان اجرای طرح آبیاری تحت‌فشار است و توجه به امر مهم طرح آبیاری تحت‌فشار باعث صرفه‌جویی در آب می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها