سمپاشی گروپ اختصاص ۶۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های صنایع تبدیلی در ایلام - سمپاشی گروپ

سید محمد تراب میری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سالانه یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در ایلام تولید می‌ شود و ظرفیت های این بخش برای ایجاد صنایع تبدیلی کاملا مهیا است.

وی تصریح کرد: با وجود ظرفیت ها و قابلیت های فراوانی که در بخش کشاورزی وجود دارد اما مشکلات متعددی نیز داریم که مهمترین آنها جذب سرمایه گذار است.

وی گفت: جهاد کشاورزی استان از ابتدای سال جاری تاکنون موفق به اجرای  ۴۳ طرح تولیدی و صـنعتی در بخش کشاورزی شده است.

میری  افزود: این طرح ها شامل،  طرح های گلخانه ایی – صـنایع کشاورزی،  شـیلات و آبزیان و دام و طیور هستند که با اعتبـاری بالغ بر۶۲۰ میلیـارد ریـال از محل اعتبارات تبصـره ۱۸ قـانون بودجه سال ۹۷به بانکهای عامل کشاورزی – توسعه تعاون و پست بانک معرفی شده اند.

وی ادامه داد:  از این میزان اعتبار تاکنون مبلغ بیش از ۱۷۰ میلیارد به طرح های تولیدی مذکور پرداخت شده است، و روند پرداخت تسهیلات به سایر طرح های تسهیلاتی همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی ایلام گفت: قطعا باید به سمت تکمیل زنجیره‌های تولید در استان ایلام حرکت کرده و در این راستا با شتاب بیشتری راه را طی کنیم.

وی ادامه داد: صنایع تبدیلی، صنایع فرآوری وصنایع بسته‌بندی از نیازهای اساسی بخش تولید در حوزه کشاورزی بوده که باید در این راه بیشتر بکوشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 16 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها