سمپاشی گروپ اعتبار جبران خسارت سیل به زیرساخت‌های کشاورزی اختصاص نیافته است - سمپاشی گروپ

گودرز امیری در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی به موضوع بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده لرستان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه بحث تعمیر و احداث واحدها به نحو خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۴۶ هزار واحد ارزیابی شده، ۳۵ هزار مورد خسارت دیده گزارش شده است، عنوان کرد: این تعداد واحد به بانک ها معرفی شده اند.

معاون استاندار لرستان با تاکید بر اینکه تعمیرات ۱۸ هزار واحد در استان به اتمام رسیده است، گفت: حدود دو هزار واحد تعمیری باقی مانده که یک تا دو هفته آینده کار آنها نیز به اتمام خواهد رسید.

امیری، افزود: ۱۳ هزار واحد احداثی در استان داشتیم که عملیات اجرایی در ۱۱ هزار واحد در حال انجام است و دو هزار واحد دیگر هم در حال پیگیری است.

وی،  گفت: این دو هزار واحد به نوعی یا افراد خودشان متقاضی نیستند، یا امکان جابجایی آنها وجود ندارد و یا در واحدهایی مستقر هستند که تخریبی شناسایی شده اند اما امکان سکونت در آنها وجود دارد.

معاون استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان تسهیلات به لرستان اختصاص پیدا کرده است، افزود: از این میزان تا کنون ۷۴۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

امیری، یادآور شد: ۳۳۰ میلیارد تومان بلاعوض به استان اختصاص پیدا کرده که از این میزان ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی، گفت: همچنین ۲۲۰ میلیارد تومان بابت آماده سازی روستاهای جابجا شده، لایروبی، احداث دیواره های حفاظتی جذب شده و در حال انجام است.

معاون استاندار لرستان، ادامه داد: برای بخش زیرساخت های استان حدود هزار میلیارد تومان به لرستان کمک شد که آن هم بین دستگاههای اجرایی توزیع شد و موافقت نامه پروژه ها مبادله شده و برای ۹۵ درصد آنها پیمانکار انتخاب شده است و در پروژه های مورد نظر مشغول کار هستند.

امیری، بیان داشت: در بخش زیرساخت های کشاورزی هنوز اعتباری به استان اختصاص داده نشده است که بنا به اطلاعات واصله در مصوبه هیئت وزیران کارگشایی و حل شده و آن هم به زودی شروع خواهد شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 104 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 15 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها