سمپاشی گروپ البرز رتبه نخست کاهش ضایعات محصولات زراعی را کسب کرد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا عربشاهی در ستاد اقتصاد مقاومتی استان که عصر دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت چشمگیر شرکت‌های دانش‌بنیان در استان، اظهار کرد: به سبب ظرفیت‌های موجود، البرز به استانی با اقتصاد دانش‌بنیان تبدیل خواهد شد.

وی بابیان اینکه البرز سهم بسزایی از اقتصاد دانش‌بنیان را از آن خودکرده که از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری نقش و جایگاه ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی البرز بیان کرد: استان البرز موفق به کسب رتبه نخست در خصوص کاهش ضایعات محصولات زراعی شده همچنین ۱۳ تن در هکتار میزان تولید گندم در البرز بوده که در این بخش موفق به کسب رتبه اول شده است.

عربشاهی با تأکید بر اینکه اقتصاد دانش‌بنیان اقتصادی درون ساز و مقاوم و متکی به علم محسوب می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه به‌واسطه اقدامات صورت گرفته رتبه نخست جذب سرمایه‌گذاری خارجی در کشور از آن استان البرز شده است.

وی گفت: تشویق و حمایت از صنایع داخلی، ایجاد بسترهای حمایتی و مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان و آموزش و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش تجاری‌سازی ازجمله اقدامات موردنظر و در دستور کار محسوب می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 132 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها