سمپاشی گروپ امسال تمامی نهاده‌های موردنیاز کشت در زنجان تأمین شده است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، حسین عامری گفت: استان زنجان از ظرفیت بسیار خوبی برای کشت و تولید کلزا برخوردار است و با «کشت به‌موقع» و «مدیریت صحیح» عملکردهای بسیار خوبی در مزارع کلزای استان حاصل می‌شود.

عامری با تأکید بر اهمیت کشت و آبیاری به‌موقع کلزا به‌عنوان مهم‌ترین عامل مؤثر در کمیت و کیفیت محصول تولیدی بیان داشت: کلزا محصول مدیریت پذیری بوده و عملکرد آن وابسته به مدیریت مزرعه است.

وی رمز موفقیت در حصول عملکرد بالا در مزارع کلزا را رعایت اصول بهزراعی برشمرد و خاطرنشان کرد: طی سال‌های اخیر آن دسته از مزارع کلزای استان که کشت و آبیاری در آن‌ها به‌موقع بوده است عملکردهای بسیار مطلوبی داشته‌اند.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: به‌منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به کشاورزان در راستای توسعه کشت کلزا در استان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های مختلف در تمام شهرستان‌های استان شده و در این راستا از تمام ابزارهای اطلاع‌رسانی بهره گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال تمامی نهاده‌های موردنیاز کشت کلزا ازجمله کود و بذر در استان زنجان تأمین شده و کشاورزان تاکنون موفق به کشت ۸۰۰ هکتار کلزا در مناطق مختلف استان شده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها