سمپاشی گروپ امید ۷۵ ساله به شهرستان شدن هشجین/کشاورزی جنوب اردبیل صنعتی شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام آیت نعمتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر هشجین، ضمن قدردانی از تصمیم اتخاذ شده در ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان و ارتقای برخی از  شهرها و روستاهای استان به یک درجه بالاتر، افزود: اهالی شهر هشجین امیدوار به تایید شهرستان شدن هشجین هستند.

وی با بیان اینکه خورش رستم بازوی اقتصادی منطقه به شمار می‌رود، افزود: امید است مسئولان توجه ویژه‌ای به این بخش از جنوب استان داشته باشند و در رفع کمبودها و مشکلات آن اهتمام ورزند.

امام جمعه شهر هشجین در ادامه به فرمایش امام جمعه استان اردبیل آیت‌الله سیدحسن عاملی در خصوص برگزاری نوروز ساده و بی‌تکلف اشاره کرد و افزود: از عموم مردم منطقه خورش رستم تقاضامندیم تا نوروز ۹۸ را نوروزی ساده و به دور از تجملات زاید بر پا کنند.

نعمتی در ادامه به ضرورت برخورداری از نگاه صنعتی به بخش کشاورزی منطقه تاکید کرد و یادآور شد: بخش خورش رستم با توجه به همسایگی بین استان‌های گیلان، زنجان و تبریز می‌تواند محصولات کشاورزی خود را به سهولت و آسانی در مناطق مختلف کشور عرضه نماید.

وی به مراسم بهره برداری از خدمات و پروژه‌های متعدد عمرانی خیرین مرکز «خانه مهر خورش رستم» به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: خانه سازی محرومین، برپایی مراکز ترک اعتیاد، توجه به حوزه‌های درمان، خوراک و پوشاک از اقدامات ارزنده این مجموعه خیریه بود.

امام جمعه شهر هشجین با بیان اینکه سهم آذوقه دامی که در اختیار دامداران منطقه قرار می‌گیرد بسیار ناچیز است، افزود: با توجه به اینکه هزاران خانوار منطقه خورش رستم به شغل کشاورزی و دامپروری مشغول هستند، شایسته نیست که در منطقه با مشکل تامین آذوقه دامی مواجه شویم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها