سمپاشی گروپ بانک اطلاعاتی کشاورزان نمونه استان زنجان تهیه شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی ظهرسه‌شنبه در همایش تجلیل از کشاورزان نمونه استان در محل سالن اجتماعات زیتون جهادکشاورزی استان زنجان، افزود: خوشبختانه  کشاورزان استان زنجان طی چند سال متوالی در بحث تولیدات کشاورزی و تلاش صادقانه مروجین و مدیران نمونه شده‌اند و این برای استان مایه افتخار و مباهات است. 

وی  بابیان اینکه باید از تجربیات کشاورزان نمونه استانی استفاده بهینه را کرد، اظهار کرد: تجربیات این کشاورزان زحمتکش مکتوب شده و در آرشیو جهاد کشاورزی استان نگهداری شده تا بقیه کشاورزان از تجربیات آنها استفاده کنند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان گفت: باید تجربیات کشاورزان در بخش‌های مختلف موردبررسی قرار گیرد و بانک اطلاعاتی جامع کشاورزان نمونه استان زنجان تهیه و نگهداری شود.

خاتمی بابیان اینکه باید کشاورزان خدا را شکر کنند چراکه رازق بی‌منتی است، ابراز کرد: کشاورزان دست رنج خود را در مدت یک سال می‌بینند و کشاورزان باید برای توسعه کشاورزی از دانش روز استفاده کنند. 

وی افزود: استان زنجان در بخش کشاورزی ظرفیت خوبی دارد و باید در بخش‌های مختلف از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد و امروز خودکفایی بودن هر جامعه و کشوری استقلال و اقتدار آن جامعه را به دنبال دارد که این مهم بسیار خوب است. 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان تصریح کرد: استان زنجان زیرساخت و بسترهای بالاتری در بخش کشاورزی دارد و تلاش کنیم محصولات تولیدی ازنظر کیفی در حد عالی بوده و بهره‌وری را بالا ببریم. 

خاتمی افزود: کشاورزان در تأمین غذای مردم نقش بسیار اساسی دارند و باید قدر این کشاورزان زحمتکش را بدانیم و برای افزایش تولید از علم روز از نیروی انسانی ماهر استفاده کنیم تا شاهد خودکفایی در بخش‌های مختلف بخش کشاورزی باشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها