سمپاشی گروپ برپایی میز خدمت جهادکشاورزی در نمازهای جمعه سراسر کشور - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری سمپاشی گروپ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، نماینده ولی‌فقیه در این وزارتخانه اظهار داشت: بسیج یادگار امام راحل است، شجره طیبه‌ای که هر روز تناورتر می‌شود و تا ظهور امام عصر باقی خواهد ماند.

سیدحسن ربانی ادامه داد: قدر نعمت بسیج را بدانیم و از آن حراست کنیم و با تقویت معنویت و ایمان به خدا، روح عبودیت را در جسم خاکی احیا کنیم و در راه خدمت به خلق خدا کوشا باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی افزود: بسیج از بندگی آغاز و به خدمت منتهی می‌شود؛ خدمت به مردم، پس در کنار ایمان به خدا با رشد دانش و بینش، مسیر سازندگی دنیا و آخرت را هموار می‌سازد.

تلاش برای امنیت غذایی مردم عبادت است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی، ولی خدا را پایه‌گذار بسیج و جهادسازندگی خواند و برکات و ثمرات این دو نهاد مقدس در خدمت به اسلام، انقلاب و مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما پای هر کاری که رفته‌ایم؛ پیروز شده‌ایم، پس اگر در جایی مشکل وجود دارد معنایش این است که پای کار نبوده‌ایم.

سردار سرلشکر فدوی در ادامه افزود: شما در حال حاضر مسئولیت امنیت غذایی را در وزارت جهادکشاورزی بر عهده دارید، معیشت و امنیت غذایی، موضوع روزمره مردم است و کسانی که برای دغدغه دائمی مردم تلاش می‌کنند در صف جهادگران قرار دارند.

وی بر لزوم تقویت روحی و معنوی بسیج و جهاد تاکید کرد و گفت: بر اساس فرمایش خداوند در قرآن کریم؛ هرکس از خود مراقبت کند و تکالیفی را که بر عهده دارد ادا کند، در بن‌بست دنیا گرفتار نخواهد شد. به تاسی از این آیه شریفه قدم در راه خدمت به بندگان خدا نهیم و رستگار شویم.

میز خدمت وزارت جهادکشاورزی در سراسر کشور بر‌پا می‌شود

فرمانده مرکز بسیج وزارت جهادکشاورزی با تبریک هفته بسیج، یاد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: شجره طیبه بسیج ابتکار امام خمینی (ره) است و مقام معظم رهبری بسیج را فرصتی برای ادامه حرکت عظیم امام راحل بیان کرده‌اند.

مهرداد پاکار از دستاوردهای بسیج وزارت جهادکشاورزی گفت و تصریح کرد: بسیجیان با رویکرد خدمت‌گذاری در بحران‌ها کنار وزارت جهادکشاورزی قرار گرفتند؛ در زلزله خوی بیش از ۵۰ هزار مترمربع سرپناه دام احداث شد، در زلزله هرمزگان پای کار ایستادند و در سیل فیروزکوه و دماوند وارد میدان شدند و در کنار کشاورزان پای باغات گردو را لایروبی کردند.

وی ادامه داد: بسیج وزارت جهادکشاورزی هر دو هفته ۴۰ پزشک داوطلب را به مناطق محروم گسیل می‌کند و در معیشت و تامین جهیزیه برای اقشار کم‌درآمد اقدامات موثری ارایه داده است.

پاکار زمینه علمی و ترویج را دیگر خدمات بسیج وزارت جهادکشاورزی برشمرد و گفت: با پای کار آوردن مشارکت مردمی در جهاد تبیین نقش اثرگذاری در تنظیم بازار با کمک نهادهای بازرسی ایفا شده است.

وی با بیان این که بسیج وزارت جهادکشاورزی با بیش از ۵۰ هزار بسیجی در میدان تحقق اهداف و مأموریت‌های این وزارت ایستاده است، خاطرنشان کرد: بنا داریم در نماز جمعه سراسر کشور میز خدمت جهادکشاورزی را بر پا کنیم به این ترتیب مسئولان ستادی و استانی در روز جمعه به صورت میدانی پاسخگوی مشکلات مردم، کشاورزان ‌و بهره‌برداران بخش کشاورزی خواهند بود.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 103 views بار دسته بندی : اخبار و رویداد ها تاريخ : 23 نوامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.