سمپاشی گروپ برگزاری انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی سمنان - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا نقمی پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به زمان آغاز ثبت‌نام از داوطلبان شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان اظهار داشت: داوطلبان می‌توانند از تاریخ اول اردیبهشت‌ماه سال جاری به مدت پنج روز برای حضور در این انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه اسامی نهایی داوطلبان تائید صلاحیت شده حداکثر تا تاریخ ۲۲ خردادماه اعلام می‌شود، اضافه کرد: نامزدهای تائید صلاحیت شده می‌توانند از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ خردادماه برنامه‌های خود را اعلام کرده و اقدام به تبلیغات کنند.

رئیس سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان با اشاره به زمان این انتخابات نیز گفت: مجمع عمومی و انتخابات شورای استانی سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یکم تیرماه هم زمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد که در صورت به حد نصاب نرسیدن مجمع عمومی انتخابات به مرحله دوم موکول می شود.

نقمی افزود: مجمع عمومی نوبت دوم و مرحله دوم انتخابات شورای استانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان در صورت نداشتن حد نصاب در مرحله اول، در ۲۲ تیرماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد و نخستین جلسه شورای جدید نیز بلافاصله پس از تائید انتخابات شورای استانی سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار می‌شود.

وی به برخی از شرایط داوطلبان برای حضور در این انتخابات اشاره کرد و گفت: نداشتن محکومیت‌ مراکز کیفری و عدم وابستگی به گروه‌های غیرقانونی، تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران و وفاداری به قانون اساسی، عضویت در سازمان نظام ‌مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان و داشتن کارت عضویت معتبر و نداشتن سوء شهرت اجتماعی و شغلی، برخی از شرایط حضور نامزدهای انتخاباتی شورای استان سازمان نظام‌ مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها