سمپاشی گروپ برگزاری همایش همیاران طبیعت و قانون در زنجان - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل آقاجانلو ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته منابع طبیعی در محل سالن اداره کل جهاد کشاورزی استان زنجان، برلزوم استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه حراست از منابع طبیعی تأکید کرد و افزود: باید برای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی همه پای‌کار بیایند.

وی اظهار کرد: منابع طبیعی برای همه مردم است و مختص سازمان یا شخص خاصی نیست و همه برای حفاظت از منابع طبیعی باید تلاش کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از برگزاری همایش همیاران طبیعت و قانون در هفته منابع طبیعی در استان زنجان خبر داد و گفت: در استان زنجان ۵ هزار دانش‌آموز همیار طبیعت هستند و تعداد این دانش آموزان در سال‌های آینده افزایش می‌یابد.

آقاجانلو تأکید کرد: باید حفاظت از منابع طبیعی به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و مقام معظم رهبری هم بر این امر مهم تأکید دارند چراکه باید این ثروت ملی به آیندگان هم به ارث برسد.

وی افزود: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار معادل بیش از ۵۶ درصد از مساحت استان زنجان را منابع طبیعی تشکیل می‌دهد و باید قدر این ثروت الهی را بدانیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تصریح کرد: اداره کل منابع طبیعی استان زنجان از تمام ظرفیت‌ها برای حراست از منابع طبیعی استفاده می‌کند و در همین راستا همیار طبیعت در این استان به خوبی برگزار می‌شود.

آقاجانلو ابراز کرد: در استان زنجان سمن‌های مردم‌نهاد در بحث حراست از محیط‌زیست و اراضی ملی به خوبی ورود کرده‌اند ولی باید فعالیت این سمن‌ها بیشتر تسریع و تقویت شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 124 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها