سمپاشی گروپ بیمه محصولات کشاورزی در توسعه معیشت کشاورزان بسیار موثر است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، نشست رفع موانع تولید و بررسی مشکلات بیمه محصولات کشاورزی برای دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش و روستاهای بخش مرکزی شهرستان هرسین امروز برگزار شد.

این جلسه با حضور بخشدار مرکزی ، رئیس اداره جهاد کشاورزی ، کارشناسان بیمه ، روسای مراکز خدمات کشاورزی بخشهای حومه و چشمه کبود و دهیاران و روسای شوراهای اسلامی بخش و روستاهای بخش مرکزی شهرستان هرسین در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

در آغاز این جلسه ولی دارایی نیا بخشدار مرکزی هرسین هدف از تشکیل جلسه را بررسی عوامل مؤثر در کاهش استقبال کشاورزان از بیمه نمودن محصولات کشاورزی خود عنوان کرد و اظهار داشت: بیمه محصولات کشاورزی علاوه بر جبران خسارات وارد به کشاورزان تأثیرات مثبتی در تداوم و توسعه محصولات و وضعیت اقتصادی و معیشتی آنان خواهد داشت.

وی تصریح کرد : دولت تدبیر و امید در زمینه بیمه محصولات کشاورزی همواره رویکرد و سیاست های حمایتی داشته است .

دارائی نیا همچنین از شرکت های بیمه گذار خواست با مراجعه به روستاها و آگاه سازی کشاورزان با برگزاری کلاسهای آموزشی روندی مناسب با رویکردی تشویقی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

بخشدار مرکزی هرسین در پایان سخنانش عدم جبران به موقع خسارات وارده به روستائیان و محدود بودن خدمات ارائه شده توسط توسط شرکت های بیمه گذار را مهمترین دغدغه کشاورزان در این زمینه دانست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 112 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها