سمپاشی گروپ تامین سرمایه در گردش شرکت های تعاونی بخش کشاورزی از طریق مشارکت - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری سمپاشی گروپ محمد مصباح  اظهار داشت: این صندوق زیرمجموعه سازمان تعاون روستایی ایران و وزارت  جهاد کشاورزی است و برای حمایت از توسعه فعالیت های بخش کشاورزی در شبکه تعاونی‌های روستایی اقدام به ارائه تسهیلات مالی به صورت مشارکت می کند.

وی افزود: اتحادیه‌ها و کلیه شبکه‌های تحت فعالیت در تعاون روستایی  با ارائه طرح اقتصادی به  این صندوق و تصویب آن هیئت مدیره و کمیته  اعتیارات بررسی، می‌توانند از تسهیلات صندوق در قالب مشارکت استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق تعاون روستایی ایرانیان ادامه داد: میزان مشارکت ما در طرح های اقتصادی شبکه تعاون روستایی و تشکل های بخش کشاورزی بر اساس نوع طرح متفاوت است و می توانیم منابع مالی را بر اساس نیاز شبکه تامین کنیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف تعاون روستایی کشور انجام شده است و در طرح های مانند تولید بذر گندم، تامین کود و سموم شیمیایی، شلتوک برنج، تامین ملزومات کشاورزی و طرح های ستاد اجرایی فرمان امام مشارکت داشته ایم.

وی اظهار داشت: این صندوق برای تعامل بیشتر با سازمان تعاون روستایی و ممانعت از مهاجرت روستاییان  اقدام به ارائه تسهیلات در تمام فرایند و ارائه انواع ضمانت‌نامه‌ها می‌کند.

وی بابیان اینکه در سال گذشته با ۶۰ اتحادیه و شبکه مشارکت داشته‌ایم، گفت: این صندوق ۹۳ شعبه در هفت منطقه کشور و  ۲۰۷۱ سهامدار حقوقی دارد.

مصباح با اشاره به سرمایه ثبتی  حدود ۷۵ میلیارد تومانی این صندوق گفت: خرید توافقی خرما در استان کرمان آغازشده و  برای اجرای این طرح بالغ بر۱۰ میلیارد تومان مشارکت کرده ایم.

وی اظهار داشت: در گذشته رویکرد این صندوق تغییر کرده بود که در دولت سیزدهم با اصلاح این رویکرد به ریل خود بر اساس مصوبات مجمع و اساسنامه  و مشارکت در طرح های شبکه تعاون روستایی بازگشته است.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 304 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 11 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها