سمپاشی گروپ تامین و توزیع اقلام اساسی شهروندان زنجانی در ماه مبارک رمضان - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  جهاد کشاورزی استان زنجان، عبدالله جعفری با اشاره به پیش‌بینی تمهیدات لازم برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: براساس تولید و واردات کالاهای اساسی در کشور و بررسی موجودی اقلام پر مصرف در بازار، هیچ نگرانی از بابت کمبود اقلام وجود ندارد.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از نوسانات احتمالی قیمت ها با مباشرت شرکت غله و شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به تامین و ذخیره سازی اقلام پرمصرف شهروندان در ماه مبارک رمضان از جمله برنج، روغن، شکر، گوشت قرمز و گوشت مرغ منجمد اقدام کرده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه حجم واردات و توزیع گوشت گرم گوسفندی نیز با پیگیری های انجام گرفته افزایش یافته و به صورت مستقیم با قیمت های مصوب از طریق فروشگاه های زنجیره ای استان در دسترس عموم قرار دارد، خاطرنشان کرد: اقلام و کالاهای فوق هم اکنون در نمایشگاه طرح ضیافت در حال توزیع بوده و در ماه مبارک رمضان نیز از طریق فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف معین توزیع می شود.

جعفری با اشاره به عرضه دو نوع برنج هندی و تایلندی طی ماه مبارک رمضان در استان زنجان، قیمت هر کیلو برنج هندی توزیعی را ۵ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت برنج تایلندی را ۳ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه شکر و روغن نباتی تنظیم بازار نیز ۱۵ درصد زیر قیمت بازار در استان عرضه می شود، بیان داشت: گوشت مرغ منجمد با قیمت ۶ هزار و ۲۰۰ تومان و گوشت قرمز منجمد نیز با قیمت ۲۳ هزار تومان در ایام رمضان توزیع می شود.

جعفری  اضافه کرد: در صورت افزایش نامتعارف قیمت تخم مرغ نیز نسبت به توزیع و عرضه تخم مرغ شانه ای ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان در استان زنجان اقدام خواهد شد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان رشد ۱۴۹ درصدی صادرات کشاورزی استان زنجان نسبت به برنامه هدفگذاری شده است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان  از صادرات بالغ بر ۵۷ هزار و ۱۱۳ تن انواع محصولات کشاورزی طی سال گذشته از استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: ارزش این میزان صادرات بالغ بر ۳۷ میلیون دلار برآورد شده است.

جعفری ارزش ریالی صادرات محصولات کشاورزی استان زنجان در سال گذشته را یک هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: حجم صادرات کشاورزی استان در سال ۹۶ نسبت به برنامه هدفگذاری شده رشد ۱۴۹ درصدی داشته است.

وی گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، کشمش، سیر، سیب درختی، سیب زمینی و انواع فرآورده های لبنی را عمده محصولات صادراتی استان زنجان در سال گذشته عنوان کرد و بیان داشت: عراق، روسیه، هلند، ترکیه، آلمان، تایلند، اتریش، مجارستان، مالزی افغانستان، قطر و کویت مقصد عمده محصولات صادراتی استان بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها