سمپاشی گروپ تجلیل بشار اسد از بخش کشاورزی سوریه - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه  با اعضای شورای اجرایی در اتحادیه مهندسان کشاورزی عرب دیدار کرد.

اعضای هیات در این دیدار ضمن اعلام تبریک به ملت و دولت سوریه به خاطر پیروزی بر تروریسم، اشاره کردند که ملت سوریه، یک ملت تولیدگر و کارآفرین است و نیل آن به خودکفایی در حوزه کشاورزی یکی از عوامل ثبات در برابر جنگ بود.

اعضای هیات ابراز اطمینان کردند که بخش کشاورزی در سوریه قادر به توسعه امکانات کشاورزی اش است.

 بشار اسد تاکید کرد: یکی از عوامل اساسی که به استقلال سوریه در تصمیم گیری خود در دهه های گذشته کمک کرد، امنیت غذایی است که بخش کشاورزی در سوریه آن را تامین کرد. بنابراین یکی از اولویت های تروریست ها، قطع راه هاست تا از انتقال محصولات کشاورزی جلوگیری کنند. البته آنها با انجام این کار پروژه های خارجی را پیگیری می کردند.

وی افزود: اتحادیه ها و انجمن های مردمی تنها نقشی آموزشی ایفا نمی کنند بلکه نقش سیاسی را نیز به عنوان واسطه واقعی بین قوه مجریه و ملت، و نقش اجتماعی را به علت نزدیک شدن آنها به تمام سطوح جامعه، ایفا می کنند.

رئیس جمهور سوریه گفت: اتحادیه های مردمی باید نقش خود را برای ارتقای آگاهی از مشکلات وخطراتی که جوامع عربی با آنها مواجه اند، ایفا کنند. پیشرفت واقعی در هر بخش نیاز به دستیابی به کلید های توسعه تکنولوژی و تحقیقاتی دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 114 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها