سمپاشی گروپ تعاونی‌های جدید با شرایط متفاوت در روستاهای زنجان ایجاد شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در محل جهاد کشاورزی استان زنجان بر لزوم توسعه تعاونی‌ها در روستاهای استان زنجان تأکید کرد و افزود: باید تعاونی‌های جدید با شرایط متفاوت در روستاها ایجاد شود.

وی اظهار کرد: توجه به ایجاد و تقویت تعاونی‌های روستایی باعث رونق اقتصادی روستاها شده و اشتغال را به دنبال دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از وجود بیش از  ۱۰۸ تعاونی در حوزه تعاونی‌های تولید، کشاورزی، روستایی وزنان در مناطق مختلف استان زنجان خبر داد و یادآور شد: تعاونی‌های روستایی درصد بیشتری از تعاونی‌ها در استان زنجان را تشکیل می‌دهد.

جعفری با بیان اینکه  تعاونی‌های مستقر در روستاها به لحاظ سوددهی و بازرگانی فعال‌تر از تعاونی‌های شهری هستند، افزود: با طرح روستا تعاون اشتغال پایدار در روستاها ایجاد می‌شود و دیگر نیازی به مهاجرت روستاییان به شهر نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به طرح روستا تعاون، افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری درزمینهٔ اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی طرح روستا تعاون اجرا می‌شود و این طرح باهدف بهره‌گیری از ظرفیت روستاها و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی اجرا می‌شود.

جعفری تأکید کرد: یکی از پایگاه‌های فعال برای ظرفیت‌های تولیدی و اشتغالی، روستاها هستند و هدف از اجرای طرح «روستا تعاون» توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روستاها است. 

وی گفت: با اجرای طرح «روستا تعاون» فعالیت‌های توسعه‌ای روستا بر مبنای بهره‌گیری از استعدادهای موجود در روستا دنبال می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها