سمپاشی گروپ تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها، محصولات کشاورزی را بازاررسانی کنند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی در جمع مدیران ستادی و استانی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و مدیران عامل اتحادیه های مرکزی و استانی سراسر کشور گفت: اتحادیه ها و تعاونی های تولیدی و روستایی باید برنامه ریزی برای تامین نشا، بذر و کود مورد نیاز بهره برداران را داشته باشند و بتوانند برای محصولات کشاورزی بازار رسانی کنند.

وی با بیان این که اتحادیه ها و تعاونی ها در ایجاد زنجیره تولید نقش کم رنگی تا کنون داشته اند، خواستار فعال تر شدن آنان در این حوزه و رفع دغدغه تولید کنندگان در حوزه پس از تولید محصولات شد.

وزیر جهاد کشاورزی در عین حال از اتحادیه ها و تعاونی های تولید خواست با همفکری و همکاری برای حل مشکلات کشاورزان و مردم بیشترتلاش کنند.

وی همفکری و هم نظری را اساس یک حرکت جمعی دانست و اظهار داشت: مجموعه ای که یک هدف را انتخاب می کند اگر همفکر و هم نظر باشند، نتیجه کار هم افزایی خواهد شد و زودتر به هدف می رسند وبرای مشکلات راه حل مشترک پیدا می کنند.

حجتی نهاد سازی را گامی مهم بعد از نگاه و نظر مشترک در عرصه فعالیت های جمعی و تعاونی عنوان و تصریح کرد: محوری ترین مسوولیت سازمان مرکزی تعاون روستایی نهاد سازی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و هدف ما هم ساختن همین نهاد ها است.

وی ارزیابی عملکرد در بخش اقتصادی را ضروری خواند و گفت: در بخش اقتصادی همواره باید خود را ارزیابی کنیم و ببینیم در چه نقطه ای بودیم و اکنون در کجا هستیم و توانمندی اقتصادی واحدهای ما در چه سطحی است.

حجتی با بیان این که ظرفیت های زیادی در اتحادیه ها و تعاونی های کشاورزی وجود دارد، بر تعریف شاخص های احرازصلاحیت های مدیریتی در این مجموعه ها تاکید کرد.

وی افزود: مدیر عامل تعاونی های تولید و روستایی باید به روز، متخصص، توانمند، سالم و ایثارگر باشند تا بتوانند مشکلات روستاها را حل کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها