سمپاشی گروپ توجه به کیفیت در تولیدات کشاورزی ضروری است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر زند در بیست و هفتمین دوره انتخاب و معرفی تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی و افتتاح ۲۵ پروژه بخش کشاورزی قم که قبل از ظهر دوشنبه در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد طی سخنانی غذا را نیاز ضروری دانست و گفت: امنیت غذایی یکی از ارکان امنیت و حتی می‌توان گفت ستون امنیت برای هر کشور است.

وی در ادامه به مسئله تولید و حفاظت از تولید اشاره و بیان کرد: در بخش تولید در زمینه کمیت ما رشد خوبی را داشته‌ایم و از این پس باید به مسئله کیفیت در تولید هم پرداخته شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: رسالت ما بعد از تولید کمی رعایت کیفیت است و امروز دنیا به این نتیجه رسیده است که نباید به هر قیمتی محصول بی‌کیفیت تولید شود.

وی با اشاره به رعایت محیط زیست در تولید، بر لزوم استفاده از دانش تکنولوژی تأکید کرد و گفت: امروز فرق بین کشاورز نمونه و دیگر کشاورزان در این است که بحث توجه به دانش و تکنولوژی هم در انتخاب این افراد تأثیر بسزایی دارد.

زند در ادامه به حمایت خوب دولت از بخش کشاورزی اشاره و ادامه داد: طرح‌های آب و خاک و پروژه‌های آبیاری خوبی اجرا شده است اما در بخش کشاورزی ما عقب ماندگی‌های زیادی وجود دارد که باید بیشتر در زمینه آن کار شود.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در بخش بذر طی سال‌های اخیر از تکنولوژی‌های بسیاری استفاده شده اما نیازها به حدی بالا است که کفاف نمی‌دهد و باید تلاش‌ها بیشتر شده وتکنولوژی‌های به روز هم وارد و مورد استفاده قرار گیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها