سمپاشی گروپ توسعه و آبادانی روستاها یکی از اولویت های اصلی دولت است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، مدد سمندری ظهر دوشنبه در آیین افتتاح جاده های بین مزارع روستاهای اهر گفت: مسئولین شهرستان اهر هیچ گاه زحمات و تلاش های مردم، روستائیان و کشاورزان که در جهت توسعه شهرستان قدم برداشته اند را فراموش نمی کنند.

افزود: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه ایران به دست داعشی های آن زمان به شهادت رسیدند و شهیدان رجایی و باهنر از جمله کسانی که بودند که توسط منافقین به شهادت رسیدند.

وی بابیان اینکه دولت به تنهایی توان حل تمامی مشکلات مردم را ندارد، گفت: از کل بودجه کشور تنها ۳۰ درصد برای پروژه های عمرانی اختصاص می یابد در حالی که امروز دستان دولت نسبت به دهه های گذشته خالی است‌.

سمندری یکی از اهداف دولت تدبیر و امید توسعه و آبادانی روستاها عنوان کرد، ابراز داشت: دولت تدبیر و امید تلاش می کند تا روستائیان از خدمات دولت بهره مند شوند.

معاون فرماندار اهر با تاکید بر اینکه انسان سالم و زندگی سالن محور توسعه همه جانبه شهرها و روستاهاست، اضافه کرد: به طور مثال روستای حاج عابدین باید از نظر آبادانی الگویی برای سایر روستاها باشد تا در اجرای طرح هادی روستایی خللی وارد نکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل اصلی امروز کشور و به تبع شهرستان اهر کمبود آب است و روستاها از کمبود آب کشاورزی و شرب رنج می برند امیدواریم امور آب برای جلوگیری از مشکلات اجتماعی در روستاها برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.

کشاورزان باید به خدمات دولت نگرش مثبتی داشته باشند

حجت الاسلام صالح حسن زاده نیز در آیین افتتاح جاده های بین مزارع روستاهای شهرستان اهر که در روستای مزرعه حاج عابدین برگزار شد، اظهار کرد: پروردگار متعال احیا کننده زمین است و مقدس ترین شغل روی زمین کشاورزی است.

وی افزود: زمینی که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده و پیامبر اکرم بر زمین به شغل کشاورزی می پرداخت و در واقع باید گفت کشاورزی مقدس ترین شغل محسوب می‌شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اهر با تاکید بر اینکه زمانی که کشاورزان زکات خود را پرداخت نکنند خداوند از نعمت باران محروم خواهد کرد، ادامه داد: تولیدات کشاورزان با وجود اینکه زحمات زیادی می کشند باید حلال باشد.

حسن زاده اضافه کرد: رحمت پروردگار متعال شامل حال همه موجودات می‌شود اما قاعده رحمانی خداوند شامل حال کسانی خواهد شد که حلال و حرام را رعایت کنند.

وی با ذکر این که نباید غیر از خداوند متعال به کسی دیگر متکی و امیدوار باشیم، گفت: کشاورزان و مردم بایستی به تمامی خدمات دولت نگرش مثبتی داشته باشند و نگویند که ارزشی ندارد در حالی که زمان حکومت طاغوت حتی روستائیان و مردم شهری نیز تحت ظلم و ستم بودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی اهر تصریح کرد: وقتی ارباب رجوع به مدیری مراجعه کرده باشد و همان مدیر نسبت به حل مشکل مردم تلاش نکند در آخرت نمی تواند در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 129 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها