سمپاشی گروپ تولید محصولات کشاورزی دره شهر ۲۰ هزار تن افزایش می یابد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ابوالحسنی روز دوشنبه در جریان بازدید از روند احداث ایستگاه چم ژآب ارمو در محدوده شهرستان دره شهر اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع آبی کشور، استفاده بهینه از روان آب ها و شیوه های مدرن آبیاری در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: یکی از اصلی ترین این شیوه اجرای پروژه های آبیاری قطره ای و شبکه های آبیاری و زهکشی است تا از این طریق بتوان آب بیشتری را به اراضی کشاورزی منتقل کرد.

مدیرکل دفتر توسعه شبکه های آبیاری و زهکشی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: امسال نیز با نگاه ویژه دولت اعتبار قابل توجهی در قالب ۱۰۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه های آبیاری و زهکشی در مناطق مختلف کشور اختصاص یافته است.

ابوالحسنی ابراز داشت: یکی از پروژه های تاثیرگذار استان ایلام در این زمینه احداث ایستگاه پمپاژ آب چم ژآب در بخش ارمو شهرستان دره شهر است که امسال هفت میلیارد تومان از سوی این وزارتخانه برای تکمیل آن در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این پروژه که پیش بینی می شود امسال به بهره برداری برسد، ۲۰ هزار تن ظرفیت تولید محصولات کشاورزی را در شهرستان دره شهر افزایش می دهد.

وی یادآور شد: این پروژه هم اکنون ۳۰ درصد پیشرت دارد و با بهره برداری از ایستگاه پمپاژ چم ژآب ارمو در شهرستان دره شهر ۵۵۰ خانوار از مزایای اجرای طرح آبیاری نوین برخوردار می شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 145 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها