سمپاشی گروپ تکذیب افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ کنسرو ماهی/ قیمت مصرف کننده، براساس قیمت تمام شده کالا و متناسب با قدرت خرید مردم تعیین می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری سمپاشی گروپ، محمد مختاریانی، نایب رئیس سندیکای کنسرو ایران، مباحث مطرح شده درباره افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت کنسرو ماهی را رد کرد و گفت : چنین موضوعی به هیچ عنوان در ستاد تنظیم بازار کشور مطرح نشده است .

وی اضافه کرد؛ کارخانجات تولیدکننده همچنان منتظر تصمیمات منتخذه در جلسه ستاد تنظیم بازار برای تعیین قیمت  هستند.

این فعال تاکید کرد: کارخانجات تولیدکننده تن ماهی براساس شرایط اقتصادی و قدرت خرید مردم و قیمت تمام شده تولید و سود منطقی پیشنهادات خود را در این زمینه مطرح خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد:  موضوع درخواست سندیکای صنایع کنسرو ایران برای خروج کنسرو ماهی و رب گوجه فرنگی از شمول قیمت گذاری پیشینى تاکنون در جلسه ستاد تنظیم بازار مطرح نشده اما بر اساس دستور

رییس این ستاد، مقرر شده به منظور پیشگیرى از تعطیلى کارخانجات و کمبود کالا در بازار در تصمیم گیرى در این خصوص، تسریع گردد.

مختاریانی توضیح داد: همچنین مقرر است سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بررسی های تخصصی در چارچوب ضوابط قیمت گذاری را  انجام دهد و پیشنهادات کارشناسی را  برای طرح در جلسه ستاد تنظیم بازار، ارائه نماید تا در این خصوص سریعا تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 232 views بار دسته بندی : اخبار و رویداد ها تاريخ : 19 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها