سمپاشی گروپ تکمیل هنرستان کشاورزی مریوان مستلزم اختصاص اعتبار ویژه است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازروابط عمومی  آموزش و پرورش کردستان، بهمن عرفانی در جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش مریوان با تاکید بر تکمیل پروژه نیمه تمام هنرستان کشاورزی این شهرستان و لزوم تربیت نیروی انسانی در بخش کشاورزی، از استقبال چشمگیر دانش آموزان مریوان از رشته های هنرستان کشاورزی این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در شهرستان مریوان بستر لازم برای فعالیت در بخش کشاورزی فراهم است و در صورت وجود نیروی انسانی ماهر و توانمند، این شهرستان ظرفیت زیادی برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید محصولات کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از منویات مقام معظم رهبری تولید و اشتغال و نگاه به ظرفیت های موجود داخلی است، بیان کرد: منویات معظم له در شعار سال که به نام “اقتصاد مقاومتی؛ تولید – اشتغال”نامگذاری شده است، تبلور یافته است و همه دستگاه ها موظف به حرکت در مسیر تحقق این منویات هستند.

عرفانی عنوان کرد: وظیفه ذاتی آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه مهم تربیت نیروی انسانی است و هدایت دانش آموزان به سوی رشته های هنرستانی را در اولویت قرار داده است که می توان به هنرستان کشاورزی شهرستان مریوان اشاره کرد.

وی  اضافه کرد:هم اکنون ۱۲۰ هنرجو در هنرستان کشاورزی مریوان در پایه های دهم و یازدهم مشغول به تحصیل هستند که ۹۰ نفر از این هنرجویان در سالجاری تحصیلی جذب شده اند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان با بیان اینکه تکمیل هنرستان کشاوزی مریوان نیازمند مساعدت مسئولین و تأمین و اختصاص اعتبار ویژه است، اظهارداشت: وجود فضا، امکانات و تجهیزات مورد نیاز به آموزش بهتر هنرآموزان و تربیت بهتر نیروی انسانی مورد نیاز برای بخش کشاورزی کمک خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 167 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها