سمپاشی گروپ جشنواره ملی پسته در دامغان آغاز به کار کرد - سمپاشی گروپ

حسن زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم افتتاحیه همایش ملی پسته ایران در دامغان، ضمن اشاره به آغاز این همایش بیان کرد: همایش ملی پسته برای پنجمین بار در دامغان با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و عضو گروه کشاورزی مجلس شورای اسلامی آغاز به کارکرد همچنین باید گفت برای نخستین بار طی ادوار برگزاری این جشنواره، شاهد حضور ۹ استان کشور در دامغان هستیم که نشان از استقبال خوب مسئولان از این جشنواره می‌دهد.

وی افزود: کارگاه‌های آموزشی ویژه بهره‌برداران، نشست‌های تخصصی با سرمایه‌گذاران و کارشناسان تولید و عرضه پسته یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره چهار روزه است.

تقدیر از باغداران نمونه دامغانی

دبیر پنجمین جشنواره ملی پسته ایران –دامغان، گفت: در کنار سخنرانی چهره‌های کشوری و استانی فعال درزمینهٔ تولید محصولات کشاورزی و صادرات، برپایی نمایشگاه ادوات و تجهیزات باغداری و کشاورزی به‌ویژه پسته، مواد غذایی و صنایع‌دستی شهرستان دامغان و سه استان دیگر در زمره دیگر برنامه‌های جشنواره پنجم به میزبانی دامغان است.

زارع زاده معرفی جاذبه‌های فراوان تاریخی دامغان برای جذب هرچه بیشتر گردشگر و میزبانی از تورهای گردشگری را نیز دیگر بخش جشنواره ملی پسته دانست و تأکید کرد: آئین معنوی شکرگزاری محصول پسته نیز در جشنواره اجرا می‌شود.

وی افزود: قرار است در اختتامیه جشنواره ملی پسته که چهار روز دیگر در پارک بانوان دامغان برگزار می‌شود از پنج باغدار نمونه دامغانی و سه صادرکننده و فعال اقتصادی این عرصه تقدیر به عمل آید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها