سمپاشی گروپ درآمد ۴۰۰ میلیارد تومانی کشاورزی در هشترود طی یک سال - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان صبح امروز چهارشنبه در جمع اعضای شوراهای شهر و روستای این شهرستان گفت: مهم‌ترین معیار در ارزیابی عملکرد شوراها باید میزان جلب و جذب مشارکت‌های مردم برای توسعه منطقه باشد.

امینیان با تاکید بر اینکه بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد شهرستان هشترود در سه حوزه کشاورزی، گردشگری و صنعت دارای پتانسیل‌های بسیار بالایی است، افزود: خوشبختانه در این حوزه‌ها سرمایه گذاری‌های بسیار خوبی صورت گرفته و این مسئله در آینده برای مردم قابل لمس می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه درآمد حاصل از کشاورزی در شهرستان سالانه چیزی بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان است گفت: در صورتی که تنها ۵۰ درصد از این میزان درآمد سالانه در خود هشترود سرمایه گذاری شود پس از ۵ سال شاهد رشد چشمگیر هشترود در تمامی حوزه‌ها خواهیم بود.

امینیان با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه شورا اظهار داشت: مسئله شورا به صراحت در قرآن کریم مورد تاکید قرار گرفته و خداوند از پیامبر اکرم (ص) می‌خواهد تا در تصمیمات خود با مسلمانان مشورت کند و این مسئله در سیره زندگی پیامبر و ائمه کاملاً مشهود است.

وی ابراز داشت: در تاریخ سیاسی جمهوری اسلامی و حتی قبل از آن می‌بینیم که همواره مسئله شورا مورد تاکید انقلابیون و در رأس آنان امام خمینی بوده است به گونه‌ای که ایشان پیش از پیروزی انقلاب و زمانی که در پاریس بودند دستور تشکیل شورای انقلاب را صادر می‌کنند و تنها کمتر از یک ماه پس از آنکه مردم به نظام جمهوری اسلامی رأی مثبت می‌دهند ایشان در ۹ اردیبهشت ماه سال ۵۸ فرمان تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا را صادر می‌کنند و پس از ۲۰ سال وقفه و در دولت اصلاحات اولین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حاکمیت مردم تحت مبانی مردم سالاری دینی از اصلی ترین اصول حاکم بر نظام جمهوری اسلامی است گفت: همگان ضمن تلاش برای حفظ و حراست از نهاد شورا نباید اجازه دهیم که عده‌ای با بهانه‌های واهی و بزرگ کردن مشکلات به دنبال ضربه زدن و از بین بردن این نهاد تازه تأسیس باشند و جمهوریت نظام که همان حاکمیت مردم و تعیین سرنوشت مردم به دست خودشان است آسیبی ببیند چرا که اگر به این اصل خدشه‌ای وارد شود آسیب جدی به ساختار سیاسی می‌زند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 115 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 13 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها