سمپاشی گروپ دشت ناز الگوی موفقی در حوزه تولیدات کشاورزی است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین زادگان با حمایت از روند تولید در شرکت زراعی دشت ناز بر ضرورت حمایت دستگاه های متولی برای رونق تولیدات کشاورزی و دامپروری و صادرات محصولات این مجموعه عظیم که جایگاه ملی دارد تاکید و اعلام کرد: استان مازندران حمایت های جدی و عملیاتی را از شرکت دشت ناز بیش از گذشته در دستور کار دارد و بر این موضوع نیز نظارت می نماید و علاوه بر سرمایه گذاری های هلدینگ کشاورزی و دامپروری در این استان از سرمایه گذاری سایر هلدینگ های بنیاد مستضعفان نیز جهت توسعه صادرات و رونق کسب و کار در مازندران با توجه به فرصت های بالقوه بی نظیر حمایت ویژه می کند.

حسین زادگان با حمایت از روند تولید در شرکت زراعی دشت ناز بر ضرورت حمایت دستگاه های متولی برای صادرات محصولات این مجموعه عظیم تاکید کرد.

حسین زادگان همچنین در حاشیه بازدید از مجتمع شیر و گوشت ۶۳۰۰ راسی مهدشت بر توسعه دامپروری صنعتی و استفاده از نژادهای برتر گوشتی و شیری تاکید کرد و خواستار انتخاب پایلوت های اصلاح نژاد دام در مازندران شد.

استاندار مازندران بر آموزش و اطلاع رسانی به دامداران در جهت اصلاح نژاد دام های بومی به نژادهای برتر تاکید کرد.

مجید حسین‌ زادگان هم چنین در این روز از گلخانه هیدروپونیک پنج هکتاری و گلخانه مکانیزه تولید بذر و نشا شرکت زراعی دشت ناز میاندورود بازدید کرد و در ادامه؛ از آب بندان پرورش ماهیان گرمابی دشت ناز، شرکت زراعی دشت ناز میاندورود و کارگاه بسته بندی محصولات گلخانه ای دشت ناز نیز بازدید کرد.

آب بندان پرورش ماهیان گرمابی دشت ناز با مساحت ۲۰۰ هکتار و تولید بالای ۵ تن در هکتار یکی از بهترین تولیدکننده های ماهی گرمابی است.

گفتنی است، محصولات گلخانه دشت ناز ، ۱۰۰ درصد به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 121 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها