سمپاشی گروپ دو پروژه کشاورزی در شهرستان گناوه افتتاح شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگارمهر، امان اله حیدری بعد از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهارداشت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت دستگاه بوجاری و ضدعفونی بذور گندم در روستای محمدی بخش ریگ شهرستان گناوه با سرمایه گذاری تعاونی تولید رودحله شمالی به بهره برداری رسید.

حیدری افزود: این دستگاه قابلیت جداسازی همسان به روش وزنی را داشته و قادر است بذرهای مخلوط شده به طور ناخواسته را که از لحاظ ابعاد یکسان بوده و در سیستم های غربالی جداسازی نشده ر ا تفکیک کند و بذرهای پوک و چروکیده را نیز از بذرهای سالم جدا کند.

وی یادآور شد: هدف از راه اندازی این دستگاه تولید بذور با کیفیت مطلوب و استاندارد می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه گفت: این دستگاه دارای بالابر تغذیه ۱/۵ تن در ساعت است و دارای سیاهدانه گیر جهت جداسازی نیم دانه، جداسازی جوویولاف و بذرهای علف های هرز می باشد.

حیدری خاطر نشان کرد: پروژه جاده دسترسی به مزارع روستای محمدی بخش ریگ شهرستان گناوه نیز با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان به طول سه کیلومتر احداث گردید.

حیدری هدف از احداث این جاده را دسترسی آسان به مزارع کشاورزی و سهولت و تسریع در انتقال نهاده های کشاورزی به اراضی، کاهش استهلاک و هزینه های حمل و نقل ماشین آلات و کاهش ضایعات محصولات کشاورزی در انتقال به بازار مصرف و سیلوها عنوان کرد.
 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 131 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها