سمپاشی گروپ راه‌اندازی نرم‌افزار ضد سرقت در موتورخانه آب استان زنجان - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت آب و فاضلاب شهری، از راه‌اندازی نرم‌افزار ضد سرقت در موتورخانه آب استان زنجان خبر داد و گفت: این نرم‌افزار تاکنون در موتورخانه دیزج و سایان نصب‌ شده است.

وی اظهار کرد: با اجرای این نرم‌افزار از سرقت کابل‌ها و تجهیزات مستقر درموتورخانه سطح استان جلوگیری خواهد شد و این نرم‌افزار با تکنولوژی بومی ساخته‌شده و محصول یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان استان است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان با اشاره به تولید بیش از ۳۱ میلیون مترمکعب آب در این امور طی سال جاری گفت: این میزان تولید درشهرهای ارمغان خانه و نیک‌پی ۱۶۹۰۰۰ مترمکعب بوده است.

نادر خانی با تأکید بر تولید آب سالم و بهداشتی اعلام کرد: بیش از ۳ هزار موردنمونه‌برداری برای سنجش بهداشتی بودن آب در امور آبفای شهرستان زنجان طی سال جاری انجام‌شده است.

وی با اشاره به اجرای شبکه فاضلاب در شهر زنجان و تأکید بر ضرورت توسعه شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب گفت: امسال بیش از ۷ کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر زنجان اجرایی شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان به فعالیت تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان اشاره کرد و  گفت: حجم آب تصفیه‌شده این تصفیه‌خانه در سال جاری بیش از ۶ میلیون  مترمکعب بوده است و امسال ۵۲۱فقره انشعاب غیر مجار در زنجان شناسایی و تبدیل به مجاز شده  و ۴۴۰ فقره انشعاب غیرمجاز نیز قطع و با متخلفین برخورد قانونی شده است.

نادر خانی تعداد کنتورهای تعویض شده در این امور را بیش از ۳  هزار و ۲۰۰ دستگاه اعلام کرده و افزود: نزدیک به ۸ کیلومتر شبکه آب در زنجان اصلاح  و ۳٫۵کیلومتر نیز توسعه شبکه در این شهر  انجام‌شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها