سمپاشی گروپ راه اندازی مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، ️رضا عباسی صبح سه شنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی به صورت توافقی توسط تشکل‌های بخش کشاورزی استان همدان خریداری شده است.

رضا عباسی ادامه داد: بازاریابی محصولات کشاورزی با بهره گیری از کسب و کارهای جدید به خصوص استارت آپ ها در اولویت فعالیت تعاون روستایی استان همدان قرار دارد که در این زمینه آپ خرید و فروش آنلاین محصولات کشاورزی تا پایان سال معرفی خواهد شد.

وی افزود: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی نیز با هدف کاهش واسطه گری در بخش کشاورزی همواره در دستور کار تعاون روستایی است و بر این اساس تا پایان سال مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در همدان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان در ادامه با اشاره به ضرورت ورود تشکل‌های بخش کشاورزی به بورس کالا به خصوص محصولات کشاورزی گفت: افزایش عرضه محصولات کشاورزی در بورس سبب شفافیت معاملات و قیمت گذاری محصولات کشاورزی می‌شود.

عباسی افزود: سیر و کشمش از محصولات مهم و برند استان همدان است که در بورس عرضه می‌شوند و عرضه گردو در بورس نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان خاطر نشان کرد: در استان همدان ۱۱۷ هزار بهره بردار فعالیت می‌کنند که بیش از ۲۰۰ شرکت تعاونی فعال خدمات تولید و توزیع نهاده‌ها از جمله کود، سموم و بذر را به آنان ارائه می‌کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 17 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.