سمپاشی گروپ راه های تجاری سازی در حوزه کشاورزی استان زنجان انجام شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان جهادکشاورزی استان زنجان، به بحث کسب‌وکار در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: برخلاف رشته‌های آی تی و کامپیوتر بحث کسب‌وکار کوچک در حوزه کشاورزی دیر شد. 

وی اظهار کرد: دلایل دیر شدن کسب‌وکار در حوزه کشاورزی این است که ایده‌های زیادی در این حوزه وجود نداشته و اینکه تجاری‌سازی و حمایت لازم صورت نگرفته و در کشور فعالیت در این نوع کسب‌وکار و استارت آپ انجام نگرفته و کسب‌وکار استارت آپ بسیار جوان است و باید ایده‌های خوبی ارائه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: راه های تجاری سازی باید در حوزه کشاورزی استان زنجان انجام شود و اگر این طرح‌ها قابلیت داشته باشند با بخش خصوصی تعامل برقرار خواهیم کرد.

جعفری تأکید کرد: پرداخت تسهیلات به ایده‌های نو نمی‌تواند آن‌طور که باید موفق باشد و تجارب دیگری استارت‌ها در دیگر حوزه‌ها این را نشان داده است و بهترین حالت این است که بتوانیم بخش خصوصی را وارد این کارکرده تا با این ایده‌ها تجاری‌سازی کنند.

وی افزود: سهم اشتغال در بخش کشاورزی استان زنجان بسیار خوب است و باید به تجاری‌سازی در این بخش برنامه‌ریزی و مدیریت لازم انجام شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: در استان زنجان نخبه‌های بسیار زیادی که در استان وجود دارد که ایده‌های بسیار خوبی برای تجاری سازی در بخش کشاورزی وجود دارد که سازمان جهاد کشاورزی از این ظرفیت استفاده لازم را خواهد کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها