سمپاشی گروپ روسیه برای رفع مشکلات توزیع غلات از طریق ایران و ترکیه نشست گذاشت - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری سمپاشی گروپ روسیه در نشستی با عنوان بررسی راهکارهای توزیع عادلانه غلات در سراسر جهان و رفع موانع موجود ،برای جلوگیری از بحران مواد غذایی برگزار می کند که در این نشست از ایران و ترکیه دعوت به عمل آمده تا از طریق ترانزیت از این کشورها صادرات صورت گیرد.

در اطلاعیه اشاره شده است که موانع موجود برای ترانزیت کالا از طریق ایران و ترکیه  از جمله تبادلات بانک، فاینانس، لجستیک و گمرکی را در این نشست رفع می‌کند.

اسپوتنیک خبرگزاری روسیه در این ارتباط اظهار داشت:  غلات باهدف یافتن راهکارهای توزیع عادلانه غلات در سراسر جهان و رفع موانع موجود،برای جلوگیری از بحران مواد غذایی با حضور مقامات وزارت کشاورزی ، گمرکی ،بانکی ، تشکل‌های مربوطه و شرکت‌های بزرگ صادرکننده روسی و وارد کننده‌های ایرانی و ترکیه ، روز دهم فوریه سال ۲۰۲۳ فوروم غلات در هتل ردیسون کالکشن مسکو برگزار خواهد شد.

در این نشست به مشکلات و موانع موجود در تامین غلات از جمله بانکی و فاینانسی -لجستیکی-گمرکی پرداخته می شود و در نظر دارد تا همزمان گفتگوی مستقیم بین صادرکننده و واردکننده در زمینه غلات و محصولات کشاورزی ایجاد نماید تا بتوان از طریق دو کشور ترکیه و ایران ترانزیت محصولات کشاورزی روسیه به کشورهای دیگر تسهیل شود.

ضمنا این نشست مصادف با آخرین روز نمایشگاه پروداکسپو ( موادغذایی و محصولات کشاورزی )روسیه است که شرکت کنندگان با حضور در فوروم امکان بازدید از نمایشگاه پرود اکسپو را نیز خواهند داشت.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : اخبار و رویداد ها تاريخ : 17 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها