سمپاشی گروپ سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز در استان زنجان مصرف می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، به افزایش قیمت تخم‌مرغ در استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر قیمت تخم‌مرغ در استان به حالت تعادل رسیده است. 

وی  بابیان اینکه سالانه ۱۶ هزار و ۶۱۰ تن گوشت قرمز در این استان تولید می‌شود، گفت: سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز در استان زنجان مصرف می‌شود و چهار هزار تن ۵۰۰ تن مازاد تولید مصرف داریم. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: بیشتر مردم گوشت موردنیاز خود را از قصابی‌ها به‌صورت سفارشی و ویژه می‌خرند و عدم اطلاع از قیمت گوشت در استان‌های دیگر موضوعی است که موجب عدم شکایت مردم از بالا بودن قیمت گوشت در استان زنجان است.

جعفری تأکید کرد: باید نظارت و بازرسی لازم از واحدهای قصابی مدنظر قرار گیرد تا اقدام به گران‌فروشی نکنند.

وی افزود: خوشبختانه استان زنجان در بحث تأمین گوشت قرمز مشکلی ندارد و تنها مشکل ما در استان تخم‌مرغ است که این هم از کشور ترکیه وارد می‌شود و شهروندان می‌توانند از واحدهای صنفی و فروشگاه‌های بزرگ تخم مرغ خود را قیمت مناسب خریداری کنند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: در برخی از کشورها مغازه‌ها انواع کالاهای پروتئینی را عرضه می‌کنند و این موضوع موجب می‌شود فعالیت انجام‌شده مقرون‌به‌صرفه باشد و  کالاهای پروتئینی قیمت نامتعارف نداشته باشند. 

جعفری گفت: باید مراکزی برای عرضه کالاهای پروتئینی در استان ایجاد شود که شهرداری این آمادگی را اعلام کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 122 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها