سمپاشی گروپ سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی منصوب شد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری سمپاشی گروپ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، وزیر جهادکشاورزی در حکمی فاطمه زارعان بنی‌اسدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب کرد، به این ترتیب او اولین بانویی است که این مسئولیت را در این وزارتخانه بر عهده می‌گیرد.

محمدعلی نیکبخت در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ضمن معارفه زارعان به عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، از تلاش‌های علیرضا رضازاده رئیس پیشین این مرکز تقدیر کرد.

وزیر جهادکشاورزی در این مراسم گفت: رضازاده برای خدمت در سنگری مهم‌تر، از مجموعه وزارت جدا شدند و البته روابط‌عمومی هم‌چنان به راهنمایی او نیازمند است.

وی افزود: با توجه به سوابق و تجربیات خانم زارعان و همکاری خانواده روابط‌عمومی کارها به نحو مطلوب پیش خواهد رفت و پشتیبانی وزیر بیش از پیش ادامه خواهد یافت.

نیکبخت در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه در تعاملات امروز دنیا حرف اول را می‌زند و من نیز به اهمیت آن واقفم، به یقین روابط‌عمومی نقش مهندسی ارتباطات وزارت را بر عهده دارد و امیدوارم در این دوره با انسجام بیشتر بتوانیم وزارتی در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم.

گفتنی است؛ فاطمه زارعان بنی‌اسدی پیش از این معاونت رسانه‌ای مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی را بر عهده داشت، مدیریت روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور و اقدامات و فعالیت‌های موثر رسانه‌ای از جمله سردبیری در رسانه‌های مختلف بخشی از مسئولیت‌های وی در طول ۲۵ سال حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی است.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 166 views بار دسته بندی : اخبار و رویداد ها تاريخ : 2 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها