سمپاشی گروپ سطح زیر کشت گلخانه‌های شهرستان دشتی افزایش می‌یابد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در بازدید از گلخانه‌های دشتی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی در دولت گذشته افزایش سطح زیر کشت گلخانه‌ها در استان و به تبع آن شهرستان دشتی بوده است.

وی افزود: در همین راستا با دستورات ویژه استاندار بوشهر و پیگیری‌های صورت گرفته در سطح شهرستان اعتبارات خوبی به توسعه گلخانه‌ها اختصاص یافت و تلاش شد روند استعلامات اداری کاهش و به حداقل برسد.

مهرجو به مزایای این طرح اشاره کرد و یادآور شد: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای نقش بسزایی در کاهش هزینه‌های تولید و مصرف آب با توجه به بحران آب در سطح شهرستان دارد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سطح زیر کشت گلخانه‌ای شهرستان ۵۲ هکتار است که امیدواریم کشاورزان شهرستان به سمت این گونه کشت‌ها که کمتر از آب استفاده می‌شود و تولید بالای دارند     بروند.

مهرجو با تاکید بر اینکه این شهرستان یکی از قطب‌های اصلی تولید نشاء در سطح استان محسوب می‌شود گفت: عمده این محصولات صیفی جات و گوجه فرنگی است.

وی خاطرنشان کرد: سالانه بیش از چهار هزار هکتار از اراضی شهرستان زیر کشت گوجه فرنگی قرار می‌گیرد که سالانه ۲۵۰ هزار تن گوجه از این مزارع تولید می‌شود.

مهرجو یادآور شد: انتظار داریم امسال کشاورزان الگو کشت را رعایت کنند تا دچار تضرر نشوند و در زمان فروش با مشکل مواجه نشوند.   

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها