سمپاشی گروپ سه هزار بهره بردار کشاورزی آران و بیدگل عضو نظام صنفی هستند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد یوسفیان پیش از ظهر دوشنبه، در دومین جلسه کارگروه کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان اظهار داشت: در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال، بخش کشاورزی باید فعالیت بیشتری داشته باشد همچنان که در سال گذشته نیز رشد اقتصادی کشور مرهون زحمات کشاورزان و بهره برداران این بخش بوده است.

وی افزود: توجه دولت تدبیر و امید، معطوف به ایجاد زیر ساخت های بخش کشاورزی مانند اجرای طرح های آبیاری نوین، تبدیل اراضی به باغات و توسعه مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی، تامین نهاده ها، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی و ارائه خدمات فنی و مشاوره ای بوده است.

معاون فرماندار آران و بیدگل اجرای طرح های تغییر الگوی کشت و استفاده از روش های نوین آبیاری در آران و بیدگل را لازم دانست و تصریح کرد: بحران آب در آران و بیدگل موجب شده تاکنون بیش از چهار هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان تحت عملیات تغییر الگوی کشت قرار گیرد.

وی ادامه داد: لازم است مسئولان شهرستان هم با برنامه ریزی مناسب در جهت تحقق اهداف دولت و رفع نیازها و جلب اعتماد کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی حرکت و از نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان نیز به عنوان متولی امور کشاورزان حمایت کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 126 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها