سمپاشی گروپ فعالیت کنسرسیوم صادرات انگور قزوین افزایش می یابد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار کشاورز  روز دوشنبه در نشست تعدادی از اعضاء خوشه فرآوری محصولات انگور در تاکستان اظهار داشت: علاوه بر توسعه فعالیت کنسرسیوم خوشه تکوین در بازارهای خارجی، دفتر خوشه مینودر هم راه اندازی شده و با برندهای متنوع وارد بازار داخلی و خارجی خواهدشد.

وی افزود: در حوزه توسعه بازار، کمک به صادرات فرآورده های انگور و رونق تولید و راه اندازی کنسرسیوم ها با برندهای مختلف از اولویت اصلی در حوزه خوشه انگور است و از حضور خوشه فرآوری محصولات انگور قزوین در نمایشگاههای داخلی و خارجی حمایت می کنیم.

کشاورز با اشاره به ایجاد دفتر فروش خوشه تکوین در روسیه گفت: با توجه به اینکه برند تکوین (کارتن سفید) به عنوان یک برند متمایز و با قیمت بالاتر در مسکو شناخته شده و در راستای سهولت مشارکت سایر اعضا برند دومی (با کارتن قهوه ای) ایجاد شود که قابل رقابت با کشمش سطح بازار مسکو (ملایر، ترکیه) باشد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از توسعه فعالیت های کنسرسیوم تکوین و همکاری آن با سایر اعضای خوشه و سهامدار شدن اعضای جدید با تقبل تعیین سهم سرمایه گذاری انجام شده در روسیه به روش امانی با تقبل قدرالسهم هزینه های ماهیانه دفتر مسکو خبر داد.

کشاورز با اشاره به فعالیت خوشه تکوین در طول فعالیت این دفتر در خارج از کشور گفت: بیش از ۱۵۰۰ تن کشمش به ارزش دو میلیون و ۷۰۰ هزار دلار صادرات به کشور روسیه انجام شده است.

وی از مطالعه امکان راه اندازی دفاتر خوشه در آینده نزدیک در کشورهای فرانسه، تاجیکستان و عراق هم خبر داد.

انگور یکی از اولویتها و ظرفیت های مهم استان است که نقش بسزایی در افزایش تولید و توسعه اشتغال پایدار در استان ایفا می کند ودر حال حاضر ۳۵ واحد صنعتی در حوزه تولید محصولات فرآوری انگور در استان فعالیت می کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها