سمپاشی گروپ فن‌بازار کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، پیام نجفی با اشاره به برگزاری فن‌بازارهای تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی از ۱۳ تا ۱۵ بهمن ماه گفت: پس از برگزاری موفق اولین فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تجهیزات پزشکی برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری دومین فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه تولیدات کشاورزی و منابع طبیعی انجام شد.

وی افزود: دومین فن‌بازار دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی همزمان با دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت نیروهای کارآمد و زیرساخت‌های گسترده در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی برخوردار است، بنابراین باید کمک کنیم فناوری‌ها، محصولات و تجهیزات تولید شده در این حوزه به بازار نزدیک شده و به سمت درآمدزایی توسعه حرکت کند.

نجفی ادامه داد: هدف از برگزاری این فن‌بازار ایجاد فضایی برای حمایت از طرح‌ها و محصولاتی است که در حوزه فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در واحدهای دانشگاهی تولید شده و تاکنون موفق به تجاری‌سازی نشده‌اند.

وی تاکیدکرد: برگزاری فن‌بازار تجهیزات کشاورزی و منابع طبیعی در تقویت رشته‌ها و فعالیت‌های دانشکده‌های کشاورزی موثر خواهد بود و این رویداد اقدامی در راستای طرح بازمهندسی نظام آموزشی، پژوهشی و خدمات فناوری علوم کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه آزاد اسلامی است که مورد تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بیوتکنولوژی کشاورزی، نهاده‌های کشاورزی مانند بذر، کود و کشت‌های هیدروپونیک و گلخانه‌ای، ماشین‌آلات کشاورزی و اتوماسیون آبیاری و مدیریت منابع آب، علوم دامی، خوراک دام و طیور، محصولات باغبانی و مبارزه بیولوژی با آفات محورهایی است که در این فن‌بازار مورد توجه قرار گرفته است.

نجفی با اشاره به ایجاد معاونت فناوری و نوآوری در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: امیدواریم با توجه به راه‌اندازی این معاونت در دانشگاه، روند برگزاری فن‌بازارها با قوت و توسعه بیشتری ادامه پیدا کند تا فن‌بازارهای دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک برند معتبر در کشور و منطقه شناخته شود.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان برای حضور در این فن‌بازار تا چهارم بهمن ماه فرصت دارند از طریق سامانه www.semyar.ir طرح‌های خود را ارسال کنند، اظهار داشت: طرح‌های ارسال شده هفته آینده داوری و تا ۱۱ بهمن ماه نتایج داوری اعلام خواهد شد. طرح‌های ارائه شده در فن‌بازار در ایام برگزاری نمایشگاه مجددا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و تعدادی از طرح‌ها به عنوان طرح‌های برگزیده برای سرمایه‌گذاری به واحدهای دانشگاهی معرفی می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی دانش بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فن‌بازار در حوزه کشاورزی و منابع طبیعی همزمان با دهه مبارک فجر از ۱۳ تا ۱۵ بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واقع در سازمان مرکزی برگزار می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها