سمپاشی گروپ قزوین باید بسرعت در مسیر کشاورزی مدرن گام بردارد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز دوشنبه از یک واحد فرآوری و تولید کمپوست قارچ خوراکی در شهرستان آبیک دیدن کرد.

عبدالمحمد زاهدی در این بازید گفت: با وجود واحدهای تولیدی موفق متعدد در استان قزوین در صورت حمایت از اجرای طرح های توسعه می توانیم با کمترین سرمایه گذاری نسبت به افزایش تولید و اشتغال اقدام کنیم.

وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی استان تصریح کرد: فرسودگی ماشین آلات و فناوری قدیمی و تولید محصولات غیر رقابتی موجب افزایش قیمت محصول و ناتوانی تولیدکننده برای رقابت در بازار داخلی و خارجی شده است.

استاندار قزوین بیان کرد: با حمایت از واحدهای تولیدی برای نوسازی دستگاهها و استفاده از فناوری جدید می توان قیمت محصول نهایی تولید شده را کاهش داد و رقابت بهتری در بازار تجربه کرد.

زاهدی گفت: قزوین باید بسرعت در مسیر کشاورزی مدرن گام بردارد تا فعالیت در این بخش اقتصادی و مقرون به صرفه باشد.

فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین هم دراین بازدید حمایت از واحدهای تولیدی کشاورزی را ضروری دانست و گفت:سهم ۵ درصدی استان قزوین درتولید محصولات کشاورزی کشور بیانگر جایگاه استان در این بخش است.

وی بیان کرد: حرکت به سمت کشاورزی نوین در قزوین با همه محدودیت های اعتباری با شتاب ادامه دارد وامیدواریم با مشارکت و همراهی کشاورزان بتوانیم طرح های مهمی مانند ابیاری مدرن و استفاده از تجهیزات پیشرفته در تولید محصولات کشاورزی را با شتاب بیشتری در استان قزوین توسعه بخشیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 155 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها