سمپاشی گروپ قیمت تخم‌مرغ در بازار زنجان منطقی نیست - سمپاشی گروپ

عبدالله جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه قیمت تخم‌مرغ طی چند روز گذشته در استان زنجان گران شده است، افزود: قیمت تخم‌مرغ در بازار زنجان منطقی نیست. 

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان: نباید قیمت تخم‌مرغ این میزان افزایش یابد و بهانه‌ای برای واسطه‌ها شده که از این موقعیت سوءاستفاده کنند.

جعفری تأکید کرد: تخم‌مرغ به قیمت ۸ هزار و ۵۰۰ و ۹ هزار تومان در استان طبیعی نیست و با سوءاستفاده  کنندگان برخورد می‌شود. 

وی افزود: طبق مصوبه تنظیم بازار مقررشده از دی‌ماه تا پایان سال عرضه تخم‌مرغ به‌صورت مستقیم و بدون واسطه در فروشگاه‌های تعیین‌شده به قیمت ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۷ هزار و ۷۰۰ تومان به مردم عرضه شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: طی سال‌های اخیر توجه ویژه به بهبود مدیریت واحدهای مرغداری استان ازلحاظ، افزایش سطح دانش و معلومات مرغداران، بهبود کیفیت ساخت‌وساز واحدهای مرغداری، رعایت مسائل قرنطینه‌ای و بهداشتی و کنترل جوجه ریزی از طرف اتحادیه‌های استانی شده است.

جعفری گفت: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ واحد مرغداری گوشتی در استان زنجان وجود دارد و ظرفیت این واحدها بیش از ۵٫۶ میلیون قطعه در دوره است. 

وی یادآور شد:  سازمان جهاد کشاورزی استان و صنف مرغ فروشان با افرادی که قیمت مرغ را خارج از مصوبه ستاد تنظیم بازار عرضه کنند به جد برخورد می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها