سمپاشی گروپ قیمت تخم مرغ در زنجان کاهش یافت - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله جعفری ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه کشاورزی استان زنجان، افزود:  سیاست‌های اتخاذ شده و پیگیری‌های وزارت جهاد کشاورزی و همچنین اجرای برنامه‌های کنترلی از جمله واردات تخم مرغ، ایجاد مراکز عرضه مستقیم، پایش بازار و رصد قیمت‌ها، تشدید دامنه نظارت‌ها و مبارزه با گران فروشی توسط دستگاه‌های نظارتی سبب شده هم اکنون قیمت تخم مرغ در استان زنجان کاهش یافته است. 

وی اظهار کرد: با اقدامات انجام گرفته قیمت تخم مرغ از حدود ۱۰ هزار تومان به ۷ هزار و ۵۰۰ تا ۸ هزار تومان در استان زنجان شده است و با استمرار برنامه‌ها و اقدامات کنترلی، روند کاهش قیمت تخم مرغ در استان زنجان تا رسیدن به قیمت واقعی و منطقی ادامه دارد.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: در استان زنجان ۱۰ واحد فروش برای  توزیع تخم‌مرغ تنظیم بازار پیش‌بینی‌شده است و تعداد این واحدها به ۳۰ واحد افزایش می‌یابد.

جعفری تأکید کرد: توزیع تخم‌مرغ  های تنظیم بازار بدون محدودیت و بیش از تقاضا ادامه دارد و افزایش قیمت اخیر تخم‌مرغ در استان زنجان ناشی از افزایش عمومی قیمت‌ها در کشور بوده است و کاهش عرضه عامل افزایش قیمت این فرآورده نبوده و عمده دلیل آن افزایش نامتناسب قیمت‌ها ناشی از سودجویی برخی افراد در بازار به بهانه کاهش عرضه بوده است.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی با مراکزی که اقدام به گران فروشی بکنند برخورد می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها