سمپاشی گروپ قیمت تمام‌شده مرغ ۶۳۴۰تومان است/ توزیع مرغ منجمد برای تنظیم بازار - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری شامگاه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان، به بحث عرضه مرغ باقیمت تعیین‌شده در ستاد تنظیم بازار کشور و نظرات کارشناسی در این مورداشاره کرد و گفت: نظرات حاکی از غیرکارشناسی بودن مبلغ ۸ هزار و ۱۷۵ تومان برای مرغ است.

وی اظهار کرد: قیمت تمام‌شده مرغ در شرایط فعلی ۶ هزار و ۳۴۰ تومان است و این قیمت متأثر از عوامل متعدد ازجمله وارداتی بودن نهاده‌ها است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از توزیع مرغ منجمد برای تنظیم قیمت بازار و افزایش دسترسی مردم خبر داد و افزود: این توزیع باقیمت ۶ هزار و ۷۵۰ تومان در فروشگاه‌های منتخب انجام می‌شود.

جعفری با بیان اینکه قیمت مرغ سراسری تعیین می شود، تأکید کرد: رصد از دیگر استان‌ها هم نشان می‌دهد که قیمت مرغ در زنجان؛ میانگین ۹ استان هم‌جوار است.

وی اعمال قیمت بدون هماهنگی با آنالیزهای کارشناسی را موجب وارد شدن آسیب به صنعت مرغداری اعلام کرد و افزود: آنالیز قیمت مرغ کار سختی نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: ۶۵ درصد قیمت مرغ مربوط به قیمت ذرت و سویا است که این اقلام طی چند وقت اخیر ۳۶ درصد افزایش قیمت جهانی داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها