سمپاشی گروپ لزوم ترویج استفاده از سیستم‌های آبیاری نوین و علمی سازی کشاورزی - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شاه آبادی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان هرسین خواستار علمی سازی کشاورزی، استفاده و ترویج هرچه بیشتر از سیستم های آبیاری نوین کشاورزی تغییر الگوی کشت جهت استفاده بهینه از منابع آبی به منظور توسعه وضعیت اقتصادی و معیشتی کشاورزان شد.

فرماندار هرسین همچنین از رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی خواست از کاشت برنج در شهرستان بخاطر مصرف زیاد آب و هدر رفتن منابع آبی جلوگیری کنند . وی همچنین جهت جلوگیری از وارد آمدن خسارات به کشاورزان از کارشناسان این حوزه جهاد کشاورزی خواست قبل از شروع کاشت شالی ، شالی کاران را شناسایی و تذکرات لازم را به آنان بدهند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام دکتر اجرایی امام جمعه شهر هرسین با ذکر آیات و احادیثی در خصوص اهمیت کشاورزی و پرداختن به این کار خواستار توسعه و تنوع کشت و تشویق کشاورزان به علمی سازی در حوزه کشاورزی شهرستان هرسین شد.

در بخش دیگری از این مراسم مهندس خانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه به تشریح برنامه ها این سازمان در راستای توسعه حوزه کشاورزی استان کرمانشاه پرداخت .

در پایان این مراسم از زحمات مهندس سیروس نوروزی تقدیر شد و مهندس بابک قاضی بعنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی شهرستان هرسین معرفی شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 119 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها