سمپاشی گروپ میوه شب عید به میزان نیاز شهروندان زنجانی تامین شده است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوری شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل تعاون روستایی استان زنجان، به تأمین میوه شب عید در استان زنجان اشاره کرد و افزود: پرتقال و سیب موردنیاز به میزان نیاز شهروندان زنجانی برای شب عید تأمین و ذخیره‌سازی شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

وی اظهار کرد: توزیع میوه شب عید از اواخر هفته اسفندماه انجام خواهد شد و قیمت سیب و پرتقال در ستاد تنظیم بازار استان مشخص  می‌شود و امسال مشکلی در خصوص تأمین میوه شب عید در استان وجود ندارد.

نوری تأکید کرد: تمهیدات لازم برای ذخیره‌سازی میوه شب عید در زنجان انجام‌شده  و پرتقال از شمال کشور و سیب از استان آذربایجان غربی خریداری‌شده و کار حمل پرتقال به استان زنجان انجام‌شده و سهمیه استان زنجان ۸۰۰ تن پرتقال و ۴۰۰ تن سیب است.

وی ابراز کرد: در ذخیره‌سازی اقلامی چون برنج و گوشت منجمد هم برای شب عید اقدامات صورت گرفته و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان زنجان گفت: در آستانه سال نو باید تمهیدات لازم برای تأمین اقلام موردنیاز مردم موردتوجه قرار گیرد و خوشبختانه دولت اقدامات خوبی را برای تأمین مایحتاج مردم تدارک دیده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 253 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها