سمپاشی گروپ نخستین همایش ملی فرصت های نوین بخش کشاورزی دربیرجند برگزار می شود - سمپاشی گروپ

سید عاطفه حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و نیز پتانسیل های بسیار ویژه بخش کشاورزی در شرق کشور این همایش برگزار می شود.

وی، علوم زراعی و باغی، گیاه پزشکی، دام، طیور و صنایع وابسته، مدیریت منابع آب و خاک، کارآفرینی و نوآوری و تغییر روش های آموزشی در بخش کشاورزی، نقش شرکت های دانش بنیان در تولید و اشتغال، نقش نظارتی فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در افزایش بهره وری و نقش صنایع غذایی و بسته بندی در تولید و اشتغال را از جمله محورهای این همایش عنوان کرد.

دبیرعلمی همایش ملی فرصت های نوین تولید و اشتغال بخش کشاورزی در شرق کشور با اشاره به آغاز مهلت ارسال به این همایش از ۱۵ تیرماه سال جاری، عنوان داشت: این مهلت تا ۱۰ دی ماه تمدید شد و در این مدت ۳۴۶ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

ارائه ۲۹۰ مقاله در همایش

حسینی اضافه کرد: از این تعداد ۲۹۰ مقاله در بخش داوری همایش پذیرفته شده که ۲۵ مقاله به صورت سخنرانی و مابقی نیز به صورت پوستر ارائه خواهند شد.

وی در ارتباط با نحوه داوری آثار نیز گفت: داوران این همایش از سراسر دانشگاه های ایران بودند که هر مقاله بر اساس تخصص محورهای همایش توسط دو داور بررسی شده است.

دبیرعلمی همایش ملی فرصت های نوین تولید و اشتغال بخش کشاورزی در شرق کشور ادامه داد: این همایش در تاریخ ۲۵ بهمن ماه جاری در دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند  و تحت حمایت سیویلیکا برگزار می شود.

حسینی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از ظرفیت های بخش کشاورزی مغفول مانده است، بیان کرد: در صورت فعال سازی این پتانسیل ها با وضع موجود منابع آب، خاک و اقلیمی می توان به افزایش تولید و اشتغال در کشور منجر شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 142 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها