سمپاشی گروپ هیچ کمبودی در کنجاله سویا نداریم - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری سمپاشی گروپ، پیمان پاک گفت: در حال حاضر فقط موجودی در حال بارگیری شرکت پشتیبانی امور دام بیش از ۱۵۰ هزار تن کنجاله سویای ترخیص شده در بنادر است که علاوه بر این ۷۰ هزار تن کنجاله این شرکت در لنگرگاه آماده تخلیه و بیش از ۱۸۰ هزار تن کنجاله خشک وارداتی دیگر این شرکت نیز در مسیر بنادر ایران است.

وی افزود: علاوه بر این بیش از ۱۰۰ هزار تن کنجاله تهاتر شده با نفت نیز در بندر امام خمینی در حال تخلیه و ترخیص است و بیش از ۱۰۰ هزار تن کنجاله دیگر نیز از محل تهاتر به سمت بنادر ایران در حال حرکت است و تا پایان آذرماه تخلیه می‌شود.

به گفته پیمان پاک، این حجم از کنجاله سویا فقط توسط دولت تامین شده اما بیش از ۴۰۰ هزار تن کنجاله خشک و دانه سویا هم توسط بخش خصوصی تامین شده که در حال تخلیه و ترخیص است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: بنابراین تا پایان دی ماه با همکاری اتحادیه‌ها و تشکل‌های مرتبط بیش از یک میلیون تن کنجاله بین واحدهای تولیدی دام و طیور توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: این میزان توزیع در حالی صورت می‌گیرد که بنا بر اطلاعات موجود، میزان نیاز مصرف میانگین واحدهای تولیدی کشور ماهانه حداکثر ۳۸۰ هزار تن کنجاله است.

این مقام مسئول اظهار کرد: بنابراین با تمهیدات وزارت جهاد کشاورزی، طی ماه‌های آتی مازاد کنجاله هم خواهیم داشت که در صورت مازاد، ذخیره‌سازی در ذخایر راهبردی شرکت پشتیبانی امور دام صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 221 views بار دسته بندی : اخبار و رویداد ها تاريخ : 2 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.