سمپاشی گروپ پرداخت ۸۹۸ میلیارد تومان تسهیلات/۴۶ هزار طرح تسهیلات دریافت کردند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، اسعد فهیمی صبح امروز نشست با خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان گفت: بانک کشاورزی استان کردستان از ابتدای سال ۹۶ تا پایان تیر ماه سال جاری مبلغ هشتصد و نود و هشت میلیارد تومان در قالب ۴۶ هزار و ۶۱۳ هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان عنوان کرد: از کل تسهیلات پرداخت شده ۶۸۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بخش کشاورزی، ۲۰۳ میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان به بخش بازرگانی و خدمات و ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بخش صنعت و معدن اختصاص داده شده است.

وی افزود: بانک کشاورزی استان کردستان در راستای اجرا اقتصاد مقاومتی نقش خود را در حمایت مالی از توسعه زیر بخش های کشاورزی و فناوری نوین در تحقق امنیت غذای ، ایجاد اشتغال، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، صندوق کمک به تولیدکنندگان خسارت دیده محصولات کشاورزی و دامی پرداخت نموده است.

فهیمی گفت: این بانک یک هزار و ۱۷۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل صندوق توسعه ملی پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: بانک کشاورزی استان کردستان با همکاری صندوق بین المللی توسعه کشاورزی سازمان ملل و همچنین سازمان بهزیستی و موسسه تاک مبلغ ۳۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان را به ۸۱۸ گروه شرکت کننده در این طرح پرداخت کرده است.

وی افزود: این تسهیلات باعث ایجاد اشتغال ۱۴ هزار و ۱۰۳ نفر شده است و ۹۰ درصد از افراد تحت پوشش این طرح زنان بوده اند.

فهیمی گفت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی بانک کشاورزی در استان با هدف حمایت از تولید محصولات کشاورزی کاهش ریسک و ایجاد امنیت خاطر کشاورزان از ابتدای سال ۹۶ تا کنون ۵۲ هزار و ۲۶۴ فقره بیمه نامه صادر و ۶۵۰ میلیون تومان غرامت پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان عنوان کرد: در بخش اقتصاد مقاومتی برای کاهش مصارف انرژی کار های خوبی انجام شده و تامین برق های خورشیدی یکی از این اقدامات است.

وی افزود: ۱۵ درصد از برق دفتر مدیریت و دفتر سنندج با انرژی خورشیدی تامین می شود و هزینه این صرفه جویی بازگردانی شده است.

فهیمی گفت: بانک کشاورزی با هیچ دستگاه و بانکی رقابت ندارد و تنها رقیب ما خود ما هستیم و در راستای ارتقاء دانش همکاران گام برخواهیم برداشت. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها