سمپاشی گروپ پروژه کشت گلخانه ای ۱۵هکتاری در زرندیه بهره برداری می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حجتی عصر روز سه شنبه در حاشیه بازدید از طرح های کشاورزی شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای طرح های حمایتی از فعالیت های اشتغالزای بخش کشاورزی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ظرفیت های حوزه کشاورزی در شهرستان زرندیه افزود: شهرستان زرندیه در زمینه تولید محصولات کشاورزی گلخانه ای و صادر کردن محصولات کشاورزی به خارج از کشور سرآمد بوده و در واقع یکی از قطب های کشاورزی است که پروژه های سرمایه گذاری خوبی نیز در بخش کشاورزی این شهرستان در دستور کار است.

فعالیت زرندیه در حوزه فرآوری محصولات کشاورزی گسترش یابد

حجتی بیان کرد: این مهم اشتغال و ارزآوری را در حوزه کشاورزی این شهرستان به دنبال داشته و علاوه بر آن شهرستان زرندیه در حوزه تولید نهاده های دامی، کود شیمیایی و فرآوری محصولات کشاورزی نیز می تواند اشتغالزایی داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان ساخت: هم اکنون شهرستان زرندیه در زمینه توسعه کشت گلخانه ای پیشرو می باشد و استفاده بهینه از منابع آبی در بخش کشاورزی این شهرستان، از ویژگی های مطلوب آن است.

ظرفیت مطلوب زرندیه برای تولید محصولات کشاورزی صادراتی

وی تصریح کرد: همچنین شهرستان زرندیه از بستر مطلوبی برای توسعه محصولات کشاورزی صادراتی همچون پسته برخوردار است که بایستی از این ظرفیت برای توسعه کشاورزی در این شهرستان بهره گرفت.

گفتنی است وزیر جهاد کشاورزی طی سفر به شهرستان زرندیه در روز جاری، به همراه جمعی از مسئولان، از یک مجتمع کشاورزی گلخانه ای و همچنین کارخانه تولید کود و سموم کشاورزی بازدید کرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 133 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 2 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها