سمپاشی گروپ چین کشاورزی مدرن را توسعه می‌دهد - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شین هوا، طبق اعلام اداره صنعت و تجارت، چین دارای ۱.۹۳ میلیون تعاونی تخصصی کشاورزی است که بیش از ۱۰۰ کشاورز در هر کدام از این تعاونی ها  مشارکت دارند.  

یه ژنکین، معاون وزیر کشاورزی روز دوشنبه در سمیناری در مورد قانون تعاونی‌های تخصصی کشاورزان که ۱۰ سال است برگزار می‌شود، گفت که تعاونی‌های تخصصی کشاورزی بسیار محبوب و مشهور شده است و ۴۶.۸  درصد از خانوارهای روستایی چین در آنها مشارکت دارند.  

آقای ژنکین می‌گوید: از زمان اجرایی شدن این قانون در سال ۲۰۰۷، با افزایش استفاده از سیستم‌های جدید مدیریت کشاورزی و تقویت کشاورزی مدرن، نقش مهمی در پر پول کردن جیب روستاییان بازی کرده است.

از طریق این تعاونی‌های تخصصی، کشاورزانی که با نوع مشابهی از تولیدات کشاورزی سروکار دارند می‌توانند با تجمیع منابع سودآوری خود را بالا ببرند.

اقای ژنکین ادامه داد: تا به اینجای امسال، دولت مرکزی و محلی ۷۳۶ میلیارد دلار برای پشتیبانی از تعاونی‌های تخصصی کشاورزی پول تزریق کرده‌اند تا رقابت‌پذیری آنها را تقویت کنند و در ایستادگی در برابر ریسک‌ها به آنها کمک کنند.

او اضافه کرد که دولت در آینده سیاست‌گذاری‌هایی انجام خواهد داد تا از این تعاونی‌ها از لحاظ ساخت زیرساخت‌ها، تامین مالی، بیمه، بازاریابی و آموزش شخصی، پشتیبانی کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 137 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها