سمپاشی گروپ کرونا و شرایط بازار نقدینگی کشاورزی جنوب کرمان را به صفر رساند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، سعید برخوری صبح شنبه در نشست مشترک مدیران عامل بانک کشاورزی با مجمع نمایندگان و مدیران بخش کشاورزی شمال و جنوب استان کرمان بیان داشت: کشاورزی در جنوب استان کرمان پر ریسک است ضمن اینکه امسال برای کشاورزان این منطقه سال بدی است.

وی به تأثیر ویروس کرونا در بخش‌های مختلف کشور از جمله کشاورزی اشاره کرد و افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و مسائل بازار نقدینگی در بخش کشاورزی جنوب استان نزدیک به صفر است ضمن اینکه انتظار داریم بانک کشاورزی در تأمین نقدینگی به این بخش کمک کند که در صورت عدم کمک کشاورزی جنوب تعطیل می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان گفت: با بررسی‌های انجام شده جنوب استان در بخش گلخانه‌ها به ۲۰۰ میلیارد تومان، در بخش زراعی ۷۰۰ میلیارد تومان، در بخش دامی ۵۰ میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارد.

برخوری به گلخانه‌های جنوب استان اشاره کرد و یادآور شد: توسعه گلخانه‌ها در جنوب استان کرمان مزیت خاصی است که باید به صورت ویژه به آن نگاه کرد.

وی گفت: عملیات راه‌اندازی ۹۸ هکتار گلخانه در جنوب استان شروع شده که به صورت میانگین ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل نیاز به تأمین اعتبار دارد.

رئیس جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان در بخشی از سخنان خود با اشاره به طرح‌های کشاورزی و دامداری که منتظر دریافت تسهیلات از بانک‌ها هستند، ابراز داشت: تاکنون ۳۷۰ میلیارد تومان پرونده به بانک‌ها معرفی کرده‌ایم که پشت سد دریافت تسهیلات بانک‌ها می‌باشند و در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 24 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها